Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
18-06-2024

Komunikat Przewodniczącego Rady Miasta Lubań w sprawie udziału mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Miasta za 2023 rok.

 

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 609 ze zm.) Burmistrz Miasta Lubań do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miasta Raport o stanie Miasta, który obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w 2023 roku. Rada Miasta rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta. Nad przedstawionym Raportem o stanie Miasta przeprowadza się debatę.

Uprzejmie informuję, iż debata nad Raportem o stanie Miasta, w której mogą zabierać głos mieszkańcy, odbędzie się podczas III Sesji Rady Miasta Lubań, w dniu 25 czerwca 2024 roku (wtorek), o godz. 9:30, w Sali Rajców w Ratuszu.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem składa do Przewodniczącego Rady Miasta Lubań pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 mieszkańców Miasta. Pisemne zgłoszenie należy złożyć w Urzędzie Miasta Lubań -  Biurze Rady Miasta, ul. 7 Dywizji 14, pok. 18 (w dniach i godzinach pracy Urzędu), najpóźniej w dniu poprzedzającym Sesję, tj. do dnia 24 czerwca 2024 roku.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miasta zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

Raport o stanie Miasta Lubań za rok 2023 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubań w zakładce Rada Miasta Lubań – Raporty o stanie Miasta.

 

 

 

PRZEWODNICZĄCY

        RADY MIASTA

 

 /-/ Witold Chojnacki

 

 

Załączniki

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...